16 października 2010

Różane motywy

Witam serdecznie wszystkich fanów C4Y.
Przygotowałam dla Was dwie karteczki z motywem różanym - to tak dla poprawy nastroju ;)
W pierwszej wykorzystałam cudowny papier Mariposa firmy DCWV, który jest tak piękny sam w sobie, że nie potrzebuje dużo dodatków.





Do ozdoby kartki wykorzystałam tylko papierowe róże, kawałek koronki, tasiemkę i perełki.
Wykorzystałam też złoty puder do embossingu do ozdobnego wykończenia brzegów kartki oraz do stempla.

Druga kartka jest zrobiona na bazie Primy, a dokładnie z nowej kolekcji Annalee
To zdecydowanie jedne z moich ulubionych papierów. Przepiękne barwy i cudne kwiatowe motywy !





Do ozdoby kartki wykorzystałam koronkę, tasiemkę, gazę, papierowe różyczki oraz Liquid Pearls Glue - White Opal

I jeszcze raz - co użyłam:



Serdecznie pozdrawiam i zapraszam za tydzień :)

Annar

Przypominam o nowym konkursie z nagrodami - szczegóły tutaj

Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Encza pisze...

Śliczne kartki!