5 listopada 2010

Męskie sprawy

Witam serdecznie :)

Papiery Basic Manila są wprost stworzone do wykonania albumu czy kartek dla dużych i małych mężczyzn :)
Cechą tej kolekcji są bardzo naturalne kolory: brązy, ecru i czerń.



Postanowiłam wykonać albumik na gotowej bazie Classic Scroll Frame Coaster od Maya Road.
Obowiązkowo do wszystkiego tusz Tima Holtza Distress Vintage Photo oraz bardzo przydatny przyrząd Tima Holtza Paper Distresser.



Mój album ozdobiony jest stemplami Tima Holtza - Mini Muse oraz Mini Ornates, Crafty Secrets i Primy Shabby.



Okładka albumu ozdobiona jest sznurkiem, gazą, guzikami Dress It Up - Autumn Elements oraz zawieszką Made With Love



Męski album -więc kawiatków nie może być...
By przełamać surowy styl zastosowałam embossing - czarny zmieszany ze złotym pokrywając stemple tylko w kilku miejscach.







Życzę miłego weekendu i zapraszam za tydzień:)

Pozdrawiam

Ania - Annar

Materiały, które użyłam:

Sklep z materiałami do scrapbookingu

5 komentarzy:

Encza pisze...

Ależ cudny!!!

Elwira-k pisze...

Prawdziwie "męska rzecz"! Fantastyczny album!

Ewa Kierzek pisze...

Rewelacyjny! Strasznie mi się podoba w każdym calu! :)

Oliwiaen pisze...

Przepiękny męski albumik!

Halszka pisze...

Przepiękny albumik! Ogromnie mi się podoba.