8 stycznia 2011

Fartuszek

Witam serdecznie :)
W tym tygodniu pozostaniemy nadal w tematach kuchennych ;) Ostatnio były muffinki, a teraz proponuje karteczkę z motywem fartuszka.



Wykorzystałam świąteczne papiery Kaisercraft - a czemu nie ;) Papiery są na tyle piękne i uniwersalne, że można je używać cały rok.



Styczeń obfituje w tak wiele okazji do wysyłania kartek: dzień babci czy popularne imieniny Agnieszki. Z pewnością znajdziemy wśród grona naszych przyjaciół i rodziny fanki gotowania i pieczenia :) Taka karteczka akurat świetnie będzie się nadawać :)



Do ozdobienia fartuszka użyłam tuszu TH Distress Ink Vintage Photo, złotego pudru do embossingu, gazy, koronki, kwiatuszków Primy i ślicznej zawieszki w kształcie serduszka z napisem "made with love". Cztery mini bradsy firmy Making Memories pierwotnie były srebrne, posypałam je złotym pudrem do embossingu i podgrzałam.



Koniecznie postarzone brzegi narzędziem Paper Distresser Tima Holtza.



Pozdrawiam i zapraszam za tydzień.
Ania - Annar




Sklep z materiałami do scrapbookingu

4 komentarze:

Karmeleiro pisze...

prześliczny fartuszek i te strzępienia i kratka! aż chce się iść do kuchni :))

lilavati pisze...

piękna karteczka! a te kwiatuszki zdobią cudnie fartuszek...

Anonimowy pisze...

Świetny pomysł =] Muszę podpatrzeć...

Songaja pisze...

Oglądałam wiele kartek i notesów z fartuszkiem, ale ta kartka podoba mi się zdecydowanie najbardziej.