6 stycznia 2011

Żółty

Witajcie,
Lubię słońce i i kwiaty w kolorze żółtym,
w moich pracach kolor ten pojawia się jednak bardzo rzadko.
Też tak macie że unikacie pewnych kolorów?
Postanowiłam dzisiaj że postaram się poeksperymentować
i przekonać się do tego koloru.
Pomogły mi w tym cudne papiery z kolekcji:

Z tego samego zestawu papierów
wykonałam jeszcze jedną, podobną kartkę,
tym razem w kolorach które bardzo lubię:)
Choć przyznaję, żółty też ma w sobie to coś:)

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze
pod ostatnim, czwartkowym postem.
Jest mi niezmiernie miło poinformować
iż kalendarz wędruje do:
Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt:)
Pozdrawiam :)

3 komentarze:

scrap joanny pisze...

przepiękne !!!!!! obydwie!!!!!

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Encza dzięki :) Gapa ze mnie, do losowania się zgłosiłam ale wyników już nie sprawdziłam....chyba brakło mi wiary że mogę coś wygrać :)

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Kalendarz niestety do mnie nie dotarł, adres podałam na maila już prawie dwa miesiące temu.