11 lutego 2011

Jeszcze jedna romantyczna ...

Witam piątkowo :)

Ostatnio pokazywałam kolekcję papierów Basic Grey - Marrakech.
Kolorystyka Madagascar Mint oraz Honeybush tak bardzo mi się spodobała, że zrobiłam kolejną kartkę ....
W podobnej walentynkowej, romantycznej tonacji... ale inną ....






Dodatki które wykorzystałam to :
ozdobna szpilka od Maya Road - Trinket Pins Crystals, różyczka PRIMA Sugar Plum Roses Carribean- i preparat Glossy Accents TH, którym pokryłam serduszko.
Kwadratowe ćwieki są od Making Memories - Bradsy Silver Mini Square
Brzegi papieru postarzone distresserem Tima Holtza.





W kolejnym tygodniu zmiana barw na bardziej słoneczne i radosne - zapraszam !
Pozdrawiam
Ania - Annar





Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Mońka pisze...

Jest piękna i walentynkowo -błękitna, a nie czerwona :) MIODZIO!