26 kwietnia 2011

Sweet dreams

 Witajcie w poświąteczny wtorek :-)

Mam nadzieję, że Wasze Święta były radosne, rodzinne i obfitujące w pyszności :-)

Na tym blogu już kilka razy mieliście okazję podziwiać girlandy, ostatnio nawet przygotowaliście wspaniałe girlandy na wyzwanie Enczy. Tym razem przedstawię użycie tego popularnego motywu na scrapie.


Jako bazę wybrałam delikatny papier Darling Doilies z kolekcji Parisian Anthology - tym razem motyw ażurowych serwetek wydobyłam za pomocą stempli, tuszując tylko krawędzie foliowanych ozdób. Do tej techniki przydadzą się wszystkie stemple do tworzenia tła, z wyraźnym motywem. Ja wybrałam nutki firmy Kaisercraft.






Natomiast pozostałe motywy stemplowane to stempelki z zestawu Butterfly Garden Pink Paislee - zachwyciły nie tylko mnie, bo bardzo szybko zniknęły ze sklepu - pojawią się przy kolejnej dostawie :-)


Girlandy oraz ramka pod zdjęciem to dopasowany kolorystycznie do zdjęcia papier Extravaganza z kolekcji Le Cirque - ożywił biel papieru i dodał elegancji wzorami :-) Całości dopełniły niebieskie oraz  białe kwiaty Primy oraz kryształowe ćwieki Making Memories. Tak powstał LO lekki, delikatny i spokojny, jak dziecięce sny :-)

pozdrawiam bardzo słonecznie, do następnego wtorku!
Oliwiaen



  Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: