11 kwietnia 2011

Świętowaliśmy..

Oczywiście Roczek Dominika! Mojego "małego-wielkiego"człowieka :)
A nagrody wędrują w kolejności do:

GosiaMachynia

Abakus

Kamilcia

Relacja foto z losowania dokonanego nieomylną ręką Wielce Szanownego Solenizanta w późniejszym terminie - niestety nieplanowana wycieczka do Dziadziusia sprawiła, że Dominik się rozchorował i nie zgadza się, aby Mama siedziała teraz za długo przy komputerze.. A współpraca z GIMpem nie należy do czynności, które Mama załatwia w mgnieniu oka ;)

Szanowne wylosowane!
Bardzo proszę o adresy na asia@craft4you.pl

Trzymajcie się zdrowo,
Asia


Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Unknown pisze...

szczęściary
bo ja już oczyma wyobraźni widziałam te stemple u mnie :D

Abakus pisze...

Sto lat Dominiku! Dziękuję za to, że Twoja mała rączka wylosowała dla mnie śliczny zestaw, dziękuję także Mamie, która jest sponsorem tych cudownych upominków. Bardzo się cieszę z wygranej :-)