5 kwietnia 2011

Wiosenny motylek

 Witam wtorkowo :-))

Z papierem Divine Damask Pink Paislee z kolekcji Parisian Anthology już kiedyś pracowałam, ale jest on tak piękny, że chętnie sięgnęłam po niego po raz drugi. Tym razem jednak, zamiast tuszowania i stylu vintage, wybrałam wersję kolorową, wiosenną i błyszczącą :-)


Najpierw bazowy arkusz spryskałam mieszanką Olive Vine, Meadow Green i Iridescent Gold - kolory pięknie się wymieszały, nie tylko wydobywając damask z tła, ale również tworząc warstwę błyszczącą jak skrzydła motyla :-) Natomiast wyciętą z arkusza Lovely Lace piękną ramkę, podobnie jak inne żółte elementy na stronie, pokrywa mgiełka Yellow Daisy:


Całość wieńczą kwiaty Prima w dobranych kolorach, z przepięknym, ogromnym Fiesta Flower Citrus.

 Dla ozdoby dodałam też małe zawijaski Liquid Pearls w kolorze Bisque. Najnowsza kolekcja tych płynnych perełek to nie tylko nowe wzornictwo butelek i nowe kolory - to przede wszystkim nowa formuła! Jest nieco gęstsza i "gumowata" - długo się ciągnie, dlatego trzeba kontrolować ilość wypływającego z końcówki medium, ale za to idealne perełki robią się same! Nie trzeba już potrząsać papierem ani stukać od spodu palcem - rewelacja :-))

Dzieło wieńczy papierowy motylek Primy, który wyjątkowo dobrze wpisał się w kolorystykę całości :-)


Jak Wam się podoba kolorowa wersja pięknych "paryskich" papierów? Zielonemu motylkowi ze zdjęcia - bardzo :-)

do zobaczenia za tydzień!
Oliwiaen



  Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Pampuch pisze...

Scrap jest śliczny , ale zielony motylek jeszcze ładniejszy :)