25 maja 2011

GIRLS PHOTOWALL

Witam wszystkich serdecznie w te piękne słoneczne dni! Pogoda mnie zachęca, żeby w dalszym ciągu ciąć ślicznie kolorowe papiery Girl's Paperie z serii Kitch. Tym razem są to: Geranium Stripe, Rose Bouquet, Party Penants (super gotowe girlandy do wycięcia!). Praca, którą chce dziś pokazać to dalsza część TYCH dodatków do mojej kuchni :).

Lubię mieć w kuchni zdjęcia, które akurat w danym momencie są dla mnie ważne. Więc postanowiłam, że tablica magnetyczna lub korkowa zasługuje na ozdobienie tak, by zdjęcia na niej były ładnie wyeksponowane w kuchni.

W efekcie powstało mi takie coś :) - moja osobista PHOTOWALL:


Oprócz wyżej wymienionych papierów wykorzystałam tutaj:
- kwiaty: Wildflowers Pillar, (super kwiatki! - kwiatek na samej górze pracy oraz jako tło ptaszka - kwiatki pierwotnie białe zabarwiłam na niebiesko sprayem własnej roboty w kolorze Stormy Sky), Annalee Essential 9 (skrzydełko ptaszka)
- zawieszki i bazy: zawieszki Birds (ptaszek pomalowany białą farbą akrylową), baza Small Gear (fragment zębatki z pierwszej karty - również pomalowany białą farbą akrylową)
- inne dodatki: Dew Drops Hyacinth (kropki akrylowe - przezroczyste)
- preparaty: uzupełniacz tuszu Distress - STORMY SKY (zrobiony z kilku kropel uzupełniacza wodny spray - wykorzystany do zabarwienia kwiatów), Glossy Accents ("nabłyszczone" tekturowe elementy: ptaszek i zębatka)

Na koniec kilka zbliżeń na szczegóły:


W pustych miejscach będą oczywiście doczepiane zdjęcia :).

Dziś się już żegnam życząc przy okazji jutrzejszego święta WSZYSTKIM MAMOM - WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE!!! SPEŁNIENIA MARZEŃ I NIGDY NIEUSTAJĄCEJ MIŁOŚCI DZIECI!!

Do "zobaczenia".

-Renia-



Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: