12 sierpnia 2011

ALBUM PRIMA

Witam ;)

W tym tygodniu chcę Wam pokazać mój projekt albumu, a dokładnie okładkę, która powstała z materiałów Prima Marketing. W przyszłym tygodniu natomiast zapraszam na dłuuugi post, a zaprezentuję w nim środek albumu i mały kursik :)


Album powstał na bazie papierów Botanical Collection.
A dokładnie użyłam 6x6" Paper Stack.

Strony albumu, których jest aż 10, zostały wycieniowane tuszami Distress (postarzające), głównie Vintage Photo oraz Old Paper.


Głównymi dodatkami okładki są prześliczne papierowe róże z kolekcji Love Letter Roses - Prima Marketing
oraz kryształki z serii E.Line


Wkomponowałam również elementy od Maya Road, a dokładnie
  • Wings&Hearts Mini Chipboard Set
 

Serdecznie zapraszam Was w kolejny piątek na drugą odsłonę albumu :)
Pozdrawiam
Annar

Sklep z materiałami do scrapbookingu

12 komentarzy:

Szafran pisze...

jestem pod wrażeniem! niesamowicie wszystko jest skomponowane i tworzy idealną całość :) zauroczyłam się :)

Ewik21 pisze...

cuuuudoooowwwny!!! już czekam na wnętrze!!

Nordstjerna pisze...

Przepiękny!!!

IWA pisze...

Mmmmmmm jestem oczarowana!

JaneB pisze...

O mamuniu!!! Śliczny!!!!

dagala pisze...

śliczny. już nie mogę się doczekać co kryje w środku:)

Rachel pisze...

rewelacyjny!!!:)

zuziucha pisze...

O jaki prześliczny. Z niecierpliwością czekam na fotki wnętrza.

Anonimowy pisze...

Cudowny =]

Aida Domisiewicz pisze...

Cudowny! Piękny klimatyczny album się zapowiada:)

Unknown pisze...

Bardzo dziękuję :)

JagaBa pisze...

Jest bajeczny..niezwykle romantyczny i CUDNY!!