6 września 2011

Urodzinowa kamea

Witajcie w pierwszy wtorek września :-)

Dzisiaj pokażę urodzinową kartkę dla prawdziwej damy :-) Dlatego też od razu pomyślałam o motywie kamei, ostatnio bardzo modnym zresztą w scrapbookingu.

Aby kartka była wyrazista, postanowiłam wykorzystać kontrast między wzorzystymi papierami a soczystą czernią, a wszystko podkreślić blaskiem kryształków.
Tak więc tło stanowi żółty papier w kropki, Bohemian Floral z kolekcji Le Cirque Graphic 45, a tło pod kameą to piękne róże arkusza Frolic Rose z kolekcji Jubilee Girl's Paperie, oddzielone od siebie czarną koronkową ramką, która powstała dzięki użyciu dziurkaczy Vintage Lace Marthy Stewart:


 By kartka była bardziej efektowna, zrobiłam ją w formie sztalugi (czyli easel card) - prosty sposób na piękne wrażenie ;-)) Rolę podpórki dla otwieranego frontu stanowi rządek kryształków, a motywem ozdobnym plakietki z napisem są piękne mini-kamee z różami Kitch Cameo Flowers:


Otwarta kartka prezentuje się elegancko, a że Jubilatka była zadowolona - ja również jestem :-))



do zobaczenia! :-))
Oliwiaen


  Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: