14 lutego 2012

Nie-walentynki

 Witam w kolejny wtorek :-)

Czas zmienić trochę ten smutny nastrój - dzisiaj Walentynki! Ale - ponieważ nie każdy ten dzień uznaje i obchodzi - nieco przekornie nie pokażę dzisiaj walentynkowej kartki. Za to pokażę dwie inne, jeszcze z papierów Madame Boutique, które za nic nie chcą się "odczepić" ode mnie :-) Nie wiem, czy to kwestia mojego ulubionego połączenia brązów i turkusów, czy może klimatu vintage, w każdym razie ręka sama po nie sięga!
I tak właśnie powstały te kartki.



Pierwsza delikatna, niemal wiosenna, z wykorzystaniem obu stron arkusza Pinafore i etykiety z arkusza Bloomers:

 Lekkości dodał kwiatowy wzór z dziurkacza Deep Floral Vine, a brokat Stickles Crystal - nieco blasku :-) Na sznureczku zaś dodałam zawieszkę "Made with Love":


Przy drugiej kartce postanowiłam odejść od turkusów i spróbować połączenia z żółtym, którego raczej unikam, bo niespecjalnie lubię. Tymczasem okazało się, że papiery Petticoat oraz arkusz z zestawu Toy Box Crate Paper dały ciekawe połączenie i świetnie komponują się z metalowym szyldem Tima Holtza:

Urozmaiceniem prostej kompozycji kartki jest brzeg wycięty dziurkaczem Binding Edge firmy EK Success i nieregularne przeszycia:



Mam nadzieję, że spodobały się Wam te moje niewalentynkowe propozycje :-)

miłego dnia!
Maja/Oliwiaen


  Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

ENID - M.D.N.S. :) pisze...

fajne zestawienia kolorystyczne ! no i te motyle ;-) to jest to, co lubię najbardziej :-D zawsze i wszędzie!