7 lutego 2012

Życzenia z butiku


Tym razem z papierów Madame Boutique przygotowałam coś bardziej zgodnego z nazwą kolekcji ;-)) - czyli bardzo kobiecą kartkę z życzeniami pełną krawieckich akcesoriów :-)

 Oprócz papierów wykorzystałam dwa zestawy stempli Tima Holtza: Haberdashery i Papillon - niektóre motywy stemplowałam bezpośrednio na kartce, a część na poszczególnych papierach i wyciąwszy, przyklejałam na piance lub kleju. Przy okazji - polecam efektowną technikę shadow stamping, którą zastosowałam w prawym górnym rogu:


 Polega ona na podwójnym odbiciu motywu, z minimalnym przesunięciem, które tworzy "cień" dający efekt trójwymiarowości. Można stemplować jednym kolorem (wtedy wystarczy potuszować stempel raz i odbić go dwukrotnie, drugie odbicie jest dużo słabsze, bo większość tuszu została na papierze), ale ja wybrałam wersję dwukolorową: najpierw odbiłam napisy tuszem Broken China, a następnie Walnut Stain.

Zielone różyczki, podobnie jak ostatnio, zrobiłam z kwiatów Chelsea Sage, sklejając ich płatki:

 Zarówno manekin, jak i motyle stemplowałam na wzorzystych papierach, żeby więc wyraźniej było widać kontury, polecam embossowanie motywów przezroczystym pudrem - tusz stanie się ciemniejszy.


Miłego dnia :-)
Maja/Oliwiaen



  Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: