13 marca 2012

Coś dla chłopca

 Witajcie wtorkowo!

Na dzisiaj przygotowałam karteczkę, w dośc trudnej dla mnie tematyce kartewk dla chłopców. O ile LO jeszcze nie stanowią aż takiego problemu, bo to jakoś łatwiej przepchnąć kwiatki ;-)), tak kartki to dla mnie zawsze ciężki orzech do zgryzienia.
Kiedy w swojej paczce DT znalazłam papiery Crate Paper Toy Box, wiedziałam, że zrobię z nich właśnie chłopięcą kartkę, bo i rozmiarem, i paletą kolorów, i stylistyką świetnie się do tego nadają :-)


Kompozycja jest prosta i nieprzeładowana: kilka skrawków papieru na przeszytej maszynowo bazie i w centralnym miejscu "znaczek pocztowy" z życzeniami. Ja użyłam wykrojnika, ale łatwo można zrobić taki znaczek korzystając z nożyczek ozdobnych lub dziurkacza Fiskars.


Ozdobną zawieszkę zrobiłam przy pomocy długo chomikowanego szkiełka Tima Holtza - przykleiłam go do wybranego fragmentu papieru przy pomocy Glossy Accents i wycięłam.
Ten paseczek papieru z kółkami pochodzi z paska sygnaturki jednego z arkuszy Kaisercraft - bardzo lubię takie fragmenciki i czesto je wykorzystuję. W arkuszach Kaisercraft są to dodatkowe elementy ozdobne, ale często na innych papierach pokazują one fragment wzoru na odwrocie.
Całości "męskiej", bezkwiatowej stylistyki dopełniło kilka srebrnych minićwieków, wyglądających jak gwoździki :-)


Mam nadzieję, że chłopiec obdarowany taką kartką będzie zadowolony :-)

do zobaczenia!
Maja/Oliwiaen



  Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

lilavati pisze...

ech... kokieteria chyba, wszystkie Twoje pracki są piękne:)

Anonimowy pisze...

Męskie tematy są faktycznie dużym wyzwaniem tym bardziej należą się pochwały:)

Dagmara Fafińska pisze...

Bardzo ciekawy artykuł. Pozdrawiam serdecznie !