20 marca 2012

Nóżkowy skrawkowiec

 Witam w piękny, słoneczny wtorek (oby tak dalej!)

Co zrobić, kiedy z ulubionych papierów zostały już tylko skrawki? Można zrobić na przykład kartkę patchworkową, albo zaaranżować te skrawki na arkuszu papieru, jako tło pod zdjęcie - i zrobić scrapa :-)

Na dzisiaj wybrałam to drugie wyjście - na arkuszu kremowego kartonu poukładałam paski i paseczki pozostałe z papierów Madame Boutique Kaisercraft (ale się do mnie przyczepiły, co? ;-)) - i jeden arkusz z małego pada Toy Box Crate Paper - i tak powstał nóżkowy layout :-)


Żeby nie wyszło zbyt kanciasto, do prostokątów i kwadratów dodałam trochę kółek - to motywy serwetkowe z zestawu stempli Basic Grey Pretty Bird, nastemplowane różnymi kolorami tuszów: wodnym Aquamarine i Distressami: Walnut Stain, Crushed Olive i Frayed Burlap.


Nie mogło zabraknąć Primy :-) Tym razem użyłam stempla Frame Peace oraz kwiatków z zestawów Innocence i Chelsea Sage.


Tytułowe motto pochodzi z arkusza Bloomers i wyjątkowo dobrze pasuje do tematów dziecięcych: dzieci zmieniają się niemal z dnia na dzień, na szczęście pozostają wspomnienia, na zawsze:


Jeszcze kilka kawałeczków mi zostało, więc jeśli jeszcze Was nie zanudziłam tymi papierami, to zapraszam za tydzień, pewnie skuszę się na tę kartkę patchworkową :-)

pozdrawiam
Maja/Oliwiaen


  Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

ENID - M.D.N.S. :) pisze...

fajowe zestawienie kolorystyczne ;-) a nózie cudne :-)