31 marca 2012

WARSTWOWIEC

W dzisiejszej inspiracji chciałabym Wam pokazać LO jakie powstało w ramach ćwiczeń z WARSTWAMI. Podobają mi się bardzo takie scrapy i w przyszłości pewnie ich więcej powstanie.

Żeby takie warstwy powstały pomocne okazują się papiery z których można wyciąć ozdobne elementy.

Bazą tego LO jest papier z kolekcji Pink Gelato: Honey Dew od Kaisercraft. Jasne tło okazało się idealną bazą dla ciemnych papierów z kolekcji Capella od Basic Grey: Falsetto, Libretto, Venetian.


Żeby trochę uatrakcyjnić tło wykorzystałam teksturowy stempel Bubble Wrap od Kaisercraft i tusz distress Brushed Corduroy.

Następnie wycięłam wybrane elementy z kolekcji Capella. Niektóre wzory wycięłam tak jak występują, niektóre za pomocą ozdobnego dziurkacza. Moje warstwy wspomogłam żółtymi różami wyciętymi z innego papieru.

Na poniższym zdjęciu można zobaczyć zbliżenie na fragment warstw:


Do wykończenia LO wykorzystałam papierowe hortensje oraz perłową ozdobę: Say It in Pearls Dandelion Gray.

Nie mogło zabraknąć też mojego ulubionego preparatu: Glossy Accents. Poszkliwiłam nim żółte róże i dodałam trochę kropek.



Muszę przyznać, że "zabawa" z takim warstwowcem jest świetna! Zachęcam każdego do stworzenia sobie takiego LO.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

-Renia-



Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

piedra preciosa pisze...

Dziękuję Tobie za dzisiejszą inspirację, właśnie od kilku dni przymierzam się do takiego warstwowego skrapa, a nie jest to rzecz prosta.
Pozdrawiam serdecznie