16 kwietnia 2012

Wiosenny banner i krótki kurs.

Od dawna wyczekuję wiosny..zmyliła nas, pojawiła się na chwilę i znów zwiała zostawiając zimny wiatr i deszcz...
Postanowiłam więc wykonać pracę w wiosennych kolorach i na temat, powstał taki bannerek:






Kiedy zaczęłam kleić poszczególne elementy okazało się, ze do napisu SPRING brakuje kilku liter alfabetu...kiedyś wykorzystane pozostawiły po sobie "dziury" w planszach z literkami.....

Musiałam sobie jakoś poradzić..przyszło mi do głowy by brakujące literki wykonać samodzielnie...:

1. Odrysowałam z planszy alfabetu brakujące literki:





2.Wycięłam. Pomocny był też mały dziurkacz do wycięcia środka:



3. Pomalowałam białą farbą akrylową:



4. po wyschnięciu postemplowałam wybranym motywem:






5. Całą literkę pokryłam Glossy accents by sprawiała wrażenie "grubsze":



6. Moje gotowe brakujące literki:



I mogłam dokończyć banner.
Tak wyglądają wkomponowane w całość:

( po kliknięciu otworzy się duże zdjęcie;))






Materiały ze sklepu Craft4you wykorzystane do zrobienia bannerka:

Papier: zestaw The Pocket full of Posies Matstack - 8"x8 DCWV

Kwiaty: E Line Flowers 300852 Prima

Perły w płynie Liquid Pearls Silver Pearl, Petal Pink

Klej z brokatem Stickless Lavender,Eucalyptus

Medium szkliwiące Glossy Accents


Duuuużo słoneczka życzę, oby się w końcu pojawiło!
Madzioza


Sklep z materiałami do scrapbookingu

5 komentarzy:

TuKara pisze...

Cudny wiosenny banerek.

Madzioza pisze...

Dziękuję!

renataa25 pisze...

Bradzo pięknie się prezentuje:)Fajny pomysl i wykonanie!

Anonimowy pisze...

fajny ten wiosenny banerek,no i wiadomo - potrzeba matką wunalazków :D

Unknown pisze...

śliczny ten bannerek ach śliczny !!