10 maja 2012

Vintagowa kartka


Witajcie ten słoneczny czwartek!

Dzisiaj mam dla was karteczkę w vintagowym stylu. Trudno nie pokusić się o wykonanie pracy w tym stylu mając w rękach papiery z kolekcji French Kiss marki Glitz. 



Jako podkładową bazę dającą ciemne obramowanie wykorzystałam papier Scrpit. Z niego też, została wykonana dolna część kartki w motywem pisma. Górna część to papier Hats, na którym umieszczono niezwykle dokładnie odwzorowany wzór grubo tkanego lnu. Ponadto, z tego papieru wycięłam kapelusz oraz kontur twarzy. Natomiast z papieru Floral wycięłam różę z liśćmi, którą umieściłam poniżej twarzy kobiety. Środkowa część kartki została wykonana z papieru w etykiety, któremu nadał beżowego odcieniu za pomocą tuszu Old paper. Znajdujące się na nim różyczki podkreśliłam brokatem Spun Sugar i Peeled Paint. Aby dopełnić kompozycję, na rogach kartki odbiłam narożny zawijas z zestawu stempli These Days. Całość została wykończona perełkami w kolorze Bisque.

Ania z Poddasza


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: