8 maja 2012

Tajemniczy ogród

Witajcie wtorkowo :-)

Międzynarodowy Dzień Scrapbookingu spędziłam, jak na scrapperkę przystało - scrapując :-)  Pogoda była iście letnia, więc zdjęcia z ubiegłorocznych wakacji jakoś tak same się podsunęły na warsztat - a z pokaźnego stosu czekającego na oprawę wybrałam te, które idealnie pasowały mi do arkusza Deja Vu z kolekcji Charlotte Dream Kaisercraft. A pasowały dlatego, że kiedy wchodziliśmy do ogrodu pałacowego w Rogalinie przez furtkę widoczną na zdjęciach, mój syn zawołał: "Wygląda jak wejście do tajemniczego ogrodu!" A wszak tajemniczy ogród pełen był róż :-) Jako tło zaś posłużył arkusz Fantasy, którego delikatny błękitny wzór przypomina kratę furtki :-)


 Do łososiowego różu tej kolekcji idealnie pasują elementy z kolekcji Almanac Primy (mojego hitu tego roku :-)) Dlatego też do różyczek z arkusza naklejek Charlotte Dream dodałam kwiaty Almanac Lucerne i motyw gniazdka wycięty z arkusza Composition.



 A skoro ogród jest tajemniczy, to i ma swoje sekrety ;-)


 Tag ukryty pod zdjęciem wycięłam również z arkusza Composition z dodatkiem literek z arkusza naklejek Charlotte:


 ...a na odwrocie umieściłam journaling:



pozdrawiam tymczasem - a Wy zajrzyjcie jutro po kolejną porcję inspiracji :-)

Maja/Oliwiaen

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: