1 czerwca 2012

Być dzieckiem...


 Dziś piękny dzień. 

Dzień dziecka !!! 

Od tygodnia DT Craft4You, pokazuje Wam jakimi dziećmi jesteśmy albo byliśmy. Każdy z Nas ma w sobie ukryte dziecko. W trudnym dorosłym życiu, często jest głęboko ukryte i zagubione. Niekiedy trzeba je wydobyć i czuć się szczęśliwym. Ja często czuje się jak mała dziewczynka. Szczególnie oddając się tak pięknemu hobby jakim jest scrapbooking.;) Otoczona klejnotami (dżetami, ćwiekami), kwiatuszkami, naklejkami... Czyż to nie jest skarb dla małej dziewczynki.:) Dlatego też przygotowałam sobie małe pudełeczko na moje piękne skarby. A jednak żeby trochę dorosłości też było zapałczane pudełko, jako mały art journal. Być dzieckiem...

Przepiękne papiery Kaisercraft - Bonjour w kolorze jasnej mięty i delikatnego morskiego. Z czekoladowymi paseczkami wyglądają spokojnie i ujmująco. Papiery tej firmy mają bardzo fajne paseczki bondury (z jednej opis papieru, a z drugiej te śliczności) z nich właśnie wykończyłam wieczko pudełeczka i nakleiłam na okładki zapałczanego pudełeczka. Malusie motylki i różowe gałązki kwiatuszkowe, także wycięte są z bondury.Tego niestety nie widać na zdjęciach, lecz motylki i listeczki pomiziane są crackle acent.

Być dzieckiem 
 "mieć kwiatki w głowie, skrzydła jak u motylka, w nóżkach sprężynki i ciekawość w sobie"
Tak się czuję gromadząc moje skarby, oglądając i pobożnie chowając. ;) I tak "art journal'owo" interpretuję moją dziecięcą główkę. ;)


I moje skarby.


Teraz troszkę o materiałach, które zastosowałam. Pudełeczko na skarby okleiłam papierem Bonjour Notre-Dame.  Przyozdobione przepięknym stemplem też z innej kolekcji  - Chapter One. Kwiaty duże i malutkie Primy okraszone płynnymi perłami Liquid Pearl o kolorze: orchid, lavender lace, buttercup i silver.
Na pudełku zapałczanym piękny motyl wycięty  z Bonjour Provence. A reszta pudełeczka ozdobiona Bonjour Madelein i Moriesse. Kwiatuszek na sprężynce to Prima Marketing Pixi Glen Flower Market popsikany Glimmer Mistem. 

Ufff... długi post doszedł końca, dziękuję za wytrwałość. 

I życzę miłego świętowania dzisiejszego !!!

A w ramach dziecięcych zabaw przypominam o naszym wyzwaniu. Czyż kieszonki nie są ulubionym atrybutem dzieci ;). 




- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Karmeleiro pisze...

boskie prace a to mini pudełeczko jest niezwykłe!