11 lipca 2012

MIASTECZKO BAJECZKA

Moje ulubione miejsce to TYKOCIN. Jest to moje rodzinne miasto - do którego z wielką przyjemnością wracam.

Agnieszka Osiecka pisała o nim - MIASTO BAJECZKA i myślę, że każdy kto odwiedzi Tykocin tak się tam czuje....

Na pamiątkę stworzyłam sobie klasycznego scrapa. Jak ogarnie mnie nostalgia mogę sobie na niego popatrzeć i pomarzyć, że niedługo się znów wybiorę w odwiedziny do mojego ukochanego miasta.

 

Do stworzenia LO wykorzystałam:
- papiery - od Simple Stories z kolekcji Documented: Damask Ledger or Grid, Damask or Flourish, Mini Bingo Cards or Chevron oraz od Kaisercraft z kolekcji Sweet Nothings: With Love, Love Letters
- arkusz die-cuts - Up Away Elements
- naklejki - Sweet Nothings
- stemple - Spring Jubilee
- kwiaty - Petaloo: Mixed Cream oraz Mixed Mocha/Brown
- guziki - Nook&Pantry oraz Capella
- alfabet - tekturowy alfabet od Maya Road

Na poniższych zdjęciach kilka zbliżeń na szczegóły:


Do wykończenia LO użyłam:
- media - medium szkliwiące Glossy Accents (wycięte ramki z tekstem i strzałki) oraz medium pękające Crackle Accents (napis tykocin oraz wycięty motyl)
- tusz - Distress Brushed Corduroy oraz aplikator tuszu Ink Blending Tool - do postarzeń brzegów oraz stemplowania
- perły w płynie - Liquid Pearls: Buttercup, Avocado, Platinum
- taśma 3D - 95% elementów zostało podklejonych tymi taśmami - 1mm, 2mm oraz 3mm

Tworząc tego scrapa miałam okazję wrócić pamięcią do lat szkolnych i wielu miłych wspomnień.... To były miłe godziny...

Pozdrawiam serdecznie i do "zobaczenia" za tydzień.




- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Karmeleiro pisze...

Niezwykle uchwyciłas klimat tego miasta, Reniu scrap jest cudny!