16 sierpnia 2012

Historia jednego papieru wg. Ani

 Kropki po zielonej stronie papieru Sweet Nothings Sincerely, przywodzi mi na myśl sielskie klimaty wsi spokojnej. Dlatego postanowiłam stworzyć kartkę w klimacie country. Aby go podkreślić, wykonałam przeplatankę z dwóch stron papieru miesiąca.




 Warstwy papieru uzupełniłam grubą koronką klockową, która idealnie podkreśla styl country. Dodałam do niej border z zestawu naklejek Sweet Nothings i podkreśliłam go kropelkami perełek w kolorze Avocado. Border zwieńczyłam materiałowym kwiatkiem marki Petaloo z zestawu mixed mocha/brown.


Na środku kartki umieściłam serduszko, które wycieniowałam Vintage Photo, a na końcu wykończyłam brokatem w kleju z serii Distress, w kolorze Antique Lien.


Pozdrawiam,
- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: