9 sierpnia 2012

PAMIĘTNIK...

W ramach dzisiejszej inspiracji przygotowałam coś dziewczęcego ale w fioletach. Dla małej romantyczki... na sekretne zapiski... PAMIĘTNIK.


Dzięki ozdobnemu dziurkaczowi brzegowemu - uzyskałam fajne dolne wykończenie okładki.

Wewnętrzne strony okładek mają dodane kieszonki na dodatkowe zapiski:



W kieszonkach umieściłam gotowe kartki do journalingu:


Okładka tylna jest prosta. Ozdobiłam ją jedynie fajną ramką (odbity i wycięty stempel)), w której dodałam napis - kto jest autorem tego pamiętnika:


Większość elementów została podklejona taśmą 3D. Jak zwykle użyłam też w swojej pracy trochę mediów, które można zobaczyć na zbliżeniach:



MATERIAŁY, których użyłam do swojej pracy to:
- papiery - kolekcja Primy - Fairy Belle oraz kolekcja GCD Studios - Botanique
- naklejki - Sweet Nothings (jasne kwiatki - wewnętrzne strony okładek) oraz alfabet Jovial (napis Pamiętnik)
- dziurkacze -dziurkacz brzegowy Marthy Stewart
- stemple - Urban Chic (ornament) oraz z kolekcji Ambrosia (motyle oraz ramka)
- tusze - Distress: Pumice Stone (postarzenie brzegów i jaśniejsze stemplowania) oraz Black Soot (ciemniejsze stemplowania)
- kartki do journalingu - Decorative Kraft Jurnaling Tags
- ćwieki - mini Pewter (na wyciętej ramce - tylna okładka)
- media - medium pękające Crackle Accents (wszystkie wycięte motyle), medium szkliwiące Glossy Accents (bezbarwne krople), perły w płynie Liquid Pearls: Petal Pink, White Opal, Buttercup
- taśma 3D - taśma piankowa 1mm oraz 2mm


Mam nadzieję, że pamiętnik będzie często używany i utrwali wiele wspaniałych chwil...

Pozdrawiam serdecznie i do "zobaczenia" wkrótce...


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

6 komentarzy:

Visell pisze...

Tego pamiętnika aż szkoda używać! Niesłychanie romantyczno- klimatyczny! Zostawiłabym go sobie na...pamiątkę.

chanya13 pisze...

Śliczny - bardzo kobiecy i delikatny, rzeczywiście szkoda go używać :)

GosiaMachynia pisze...

Ale ładny !!!!

BEARKIS pisze...

It,s just a fairy!!!

Lidka pisze...

piękny!

Mateusz Domański pisze...

Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.