16 września 2012

JESIENNE SKARBY

Witam serdecznie w ten niedzielny poranek. Za oknem lekko jesienna pogoda więc można iść na spacer i zbierać jesienne już skarby.

Dla małych spacerowiczów przygotowałam puszkę do której można z powodzeniem wrzucić cenne znaleziska... kasztany, żołędzie...


Puszkę okleiłam papierem z kolekcji Victoria: Baloon z firmy FabScrap. Wystarczyło dodać trochę drobiazgów, żeby z przyjemnością ją zabierać na wyprawy do parku.


Zacznijmy od zamknięcia. Żeby od razu było wiadomo do czego służy puszka przykleiłam do pokrywki tekturowe elementy z zestawu Trees: drzewo i ptaszek. Dodałam najmniejsze guziki z zestawu Capella, które idealnie "udają" spadające liście. To coś zielonego pod drzewem może kojarzyć się z kasztanami w łupinie :) a powstało dzięki perłom w płynie w kolorze Avocado.

Korona drzewa oraz ptaszek podklejone są taśmą 3D (1mm i 2mm).

Żeby nadać im trochę "realnego" wyglądu potraktowałam je mediami pękającymi: ptaszek - farbą pękającą w kolorze Aged Mahogany, korona drzewa - farbą pękającą w kolorze Peeled Paint, pień drzewa - potuszowałam tuszem distress w kolorze Brushed Corduroy oraz pokryłam medium pękającym Crackle Accents.


Dolną część puszki ozdobiłam: liśćmi wyciętymi wykrojnikiem LR0227 Marianne Design z papierów z kolekcji Victoria: Baloon oraz Shoes z firmy FabScrap, dużymi guzikami z zestawu Capella oraz zielonym sznurkiem.

Żeby nie było żadnych wątpliwości, że puszka jest na jesienne skarby dodałam na niej taki właśnie napis wykorzystując alfabet w naklejkach.




Teraz nie pozostaje mi nic innego jak wyprawa z jakimiś :) dzieciakami do parku w poszukiwaniu jesiennych skarbów.

W puszcze trochę ich się zmieści. Akurat na kilka ludzików i zwierzątek :). Pamiętacie jeszcze jak się je robi? Fajnie czasem wrócić pamięcią do czasów dzieciństwa i cieszyć się urokami jesieni. Nawet jeżeli jej się za specjalnie nie lubi :).

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam jeszcze dziś po ostatnią jesienną inspirację, którą przygotowała dla Was Ania z poddasza.


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

Karmeleiro pisze...

cudny pojemniczek, a to drzewko na zakrętce - bardzo jesienne - ale takie jak lubię, czyli ciepłe, radosne i pozytywne.

Handmade By Doris pisze...

Świetna!i śliczna ta puszeczka.
Pozdrawiam!

GosiaMachynia pisze...

Bardzo fajna !!!