18 września 2012

Ze stemplem w roli głównej

Witajcie w kolejny wrześniowy wtorek!


Czy kartka z wróżkowego papieru może mieć męski charakter? Czemu nie :-) Wystarczy, że...wróżki będą niewidoczne ;-)) Na dzisiaj przygotowałam dwie kartki, w których wykorzystałam te same papiery i identyczną kompozycję, w obu też główna rolę gra stempel - jednak zdecydowanie różnią się charakterem :-)

Kartki powstały na bazie arkuszy Midsummer's Eve i Candelas z kolekcji Primy Nature Garden. Tło kartki "męskiej" to arkusz ze wspomnianymi wróżkami :-)


Oczywiście wróżki znajdują się na odwrocie - wykorzystałam fragment z nadrukowanym tekstem i nastemplowałam na nim element z zestawu stempli Steampunk Tima Holtza. Z tego samego zestawu pochodzi motyw główny - to środkowy pan z grupy trzech dżentelmenów :-)


Dodałam też etykietkę szpulki z zestawu Haberdashery i zębatkę, a guzik przewiązany jest..sznureczkiem, który możecie znaleźć przy paczuszce cukierków dołączanej do Waszego zamówienia w Craft4You ;-) Całości dopełnia border z dziurkacza Fiskars Notebook:



Kartka dla kobiety jest bardziej romantyczna: męskie dodatki zastąpiły delikatne wzory papieru...


...kwiaty, brokat Stickles Diamond i perełki. Dama to prawdziwa Lady, odrobinę podkolorowana i ozdobiona perełkami w płynie Avocado :-))



Bawełniana tasiemka ustąpiła miejsca delikatnej koronce i ozdobnemu guzikowi:


Jak widać, nawet identyczna kompozycja nie musi oznaczać identycznych prac :-)

do zobaczenia!


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

GosiaMachynia pisze...

Bardzo ładne i eleganckie. :)