23 października 2012

Wyzwanie # 12 - Inspiracja Oliwiaen



Witam wtorkowo i od razu pokazuję moją ptaszkową inspirację na kolejne wyzwanie Craft4You, na które możecie zgłosić swoje prace -->tutaj.

Z LO na poprzedni post zostało mi jedno zdjęcie, którego bez wrażenia tłoku nie dało się już wcisnąć ;-) Dlatego też postanowiłam je od razu wykorzystać do kolejnego projektu - i tak powstała ramka-shadow-box z ptaszkiem:


Ramka powstała na...tylnej stronie blejtramu, stąd widoczne zszywki - ale i przestrzeń, w której mogłam warstwowo skomponować oprawę zdjęcia:


Brzegi ramki pomalowałam białym gesso, dodałam kilka pociągnięć białej farby pękającej Distress i potuszowałam krawędzie tuszem Walnut Stain. Element główny wyzwania, czyli metalowy ptaszek, pochodzi z zestawu ozdób Tima Holtza. Fotkę wewnątrz zdobią skrawki papierów Midsummer's Eve i Candelas Primy oraz Cocktail Kaisercraft. Dodatkowym akcentem ozdobnym są kropeczki wykonane Liquid Pearls w kolorze Avocado.


Ramkę zdobi również  tekturowy płotek z elementami wyciętymi z arkusza z kolekcji Almanac Primy oraz pocięty na mniejsze kawałki perłowo-kryształowa gałązka Primy (aktualnie w prmocji w bardzo dobrej cenie!) i brązowa wycinanka z wykrojnika Leafy Branch.



Zajrzyjcie jutro po kolejne inspiracje - i weźcie udział w wyzwaniu, nagroda czeka :-)


do zobaczenia!

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu