4 grudnia 2012

Wyzwanie # 15 - inspiracja Oliwiaen



Witajcie w pierwszy wtorek grudnia :-)


Obok choinki, najważniejszym elementem świątecznego wystroju są dla mnie świece. Ich delikatny blask tworzy atmosferę idealnie oddającą nastrój Bożego Narodzenia. Dlatego też na najnowsze wyzwanie Craft4You przygotowałam świąteczne "ubranko" na świecę :-)


Najpierw owinęłam świecę kawałkiem arkusza Geese z kolekcji Turtle Dove, a na tej opasce przymocowałam zegar wycięty z arkusza Watch z kolekcji Timeless - oba arkusze są firmy Kaisercraft. Następnie owinęłam świecę kilkukrotnie lnianą dratwą. Baza gotowa :-)


Na tak przygotowanej bazie nakleiłam elementy ozdobne: głowę Mikołaja (stempel z zestawu Mini Holidays, pokolorowany tuszami Aged Mahogany i Peeled Paint), naklejki z zestawu Numbers Turtle Dove i kwiaty z zestawu Innocence ozdobione brokatem Icicle. Odrobinę brokatu nałożyłam też na "śnieg", którego funkcję z powodzeniem pełni białe gesso :-) Na koniec dodałam kilka gałązek wyciętych dziurkaczem Branch:


Zachęcam do ozdabiania świec - można je wtedy idealnie dopasować do wystroju stołu lub wnętrza, wykorzystując przy tym resztki papierów i ostatnie elementy z zestawów, tak jak ja :-))


A gdy już wykonacie swoją świąteczną ozdobę, podlinkujcie ją tutaj.

do zobaczenia!


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: