15 stycznia 2013

WYZWANIE #16


Witam serdecznie wszystkich w gościnnych progach Craft4You!!!

Rozpoczynamy pierwsze w tym roku szesnaste  wyzwanie:


"Noworoczne postanowienie ..."


Dowolna interpretacja, w stylu, formy...

Format pracy : ramka.

Wytyczne: należy wykonać RAMKĘ/OBRAZEK - na którym przedstawimy nasze NAJWAŻNIEJSZE noworoczne postanowienie! Rozmiar pracy nie może być większy niż 20x20cm

A tak oto ja zinterpretowałam to wyzwanie:


Jakoś co roku unikam noworocznych postanowień. Nie wiem jak to bywa ale zazwyczaj szło mi na opak i tak zaniechałam tego procederu ;). Dlatego też stworzyłam taką ogólnikową rameczkę z bardzo ważnym dla mnie przesłaniem. Krótkim i prostym, lecz wyjątkowym.

"BE HAPPY" oto moje postanowienie. Bez zbędnych wyliczeń, postanawiam robić te rzeczy, które sprawiają że będę szczęśliwa.
Rameczka ma wymiar 15x15 cm. Do jej wykonania wykorzystałam kolekcję Primy Marketing - Firefly. Wesoła i kolorowa, cudnie kwiatowa. Tło stanowi papier Firefly: Seeker, na który kosteczkami 3d przykleiłam kartonik z Notecards z tejże kolekcji.


 Na żyłce zawiesiłam wieszaczek Idea-Ology: Hanger Clips, a do niego kilka żyłek. Na nich przykleiłam przepiękny perełkowy motyw Say It in Pearls - Prima marketing. Pomiędzy nimi maluśkie kwaituszki. Na dole całej konstrukcji także umieściłam kompozycję z kwiatów Primy ze starej kolekcji Pixi Glen.


 Mnóstwo elementów wykrojnikowych ( Memory Box) wyciętych z papieru Firefly: Delight.


Przepiękne literki to tekturki Maya road - C1168 Mini Alfabet Bethany potuszowane i poszkliwione Medium szkliwiące Glossy Accents.


A całość dopełnia różowiutki kwiat Ceylon Garden, gałązkami wyciętymi wykrojnikiem Marianne Desig.
 

 Ramka będzie wisieć na ścianie wsród podobnych rameczek. :)

A ja zapraszam Was do podjęcia wyzwania i śledzenia Naszego bloga w tym tygodniu z inspiracjami dziewcząt.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Mamy kilka ZASAD udziału w Naszych WYZWANIACH:

ROZPOCZĘCIE wyzwania - PONIEDZIAŁEK - 14.I
ZAKOŃCZENIE wyzwania - PIĄTEK - 25.I - do północy
OGŁOSZENIE wyników -  NIEDZIELA - 27.I.

ZASADY:
1. Na wyzwanie można zgłosić JEDNĄ NOWĄ pracę, przygotowaną specjalnie na wyzwanie. Można ją zgłaszać również na inne wyzwania.
2.W pracy należy zastosować MINIMUM JEDEN produkt zakupiony w Craft4You.
3. Publikując pracę na wyzwanie - należy poinformować, że bierze ona udział w naszym WYZWANIU (podając link do wyzwania na blogu C4Y, w którym bierze udział) oraz podać link do użytego PRODUKTU/ów ze sklepu Craft4You.
4. Prace zgłaszamy na wyzwanie za pomocą narzędzia inlinkz, zamieszczonego pod każdym wyzwaniem. Należy tutaj podać LINK bezpośrednio do POSTA z pracą!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Dla osób biorących udział w WYZWANIU przewidzieliśmy NAGRODY:

NAGRODA GŁÓWNA - spośród zgłoszonych prac zostanie wylosowany BON o wartości 50zł na zakupy w sklepie Craft4You.


TOP 2 - DWIE prace wybrane przez Nasz Zespół Projektantek zostaną zaprezentowane na blogu oraz uhonorowane banerkiem (do umieszczenia na blogu) i niespodziankami ze sklepu :).


SERDECZNIE ZAPRASZAM DO NASZEJ ZABAWY!;).
Przypominam o umieszczeniu w Waszych postach linków do produktów zakupionych w Craft4You.


P.S. Jakiekolwiek pytania odnośnie naszych wyzwań prosimy kierować na adres: c4y.wyzwania@gmail.com.

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

1 komentarz:

DOBROSŁAWA pisze...

To wyzwanie jest chyba dla mnie wstawione i niestety z powodu braku materiałów ze sklepu nie mogę wziąć w nim udziału.
Pragnę chociaż moją inspirację i już niedługo nadrobię zaległości.

http://dosiablog.blogspot.com/2013/01/postanowienie-noworoczne.html