29 kwietnia 2013

Kartka z różowym kwiatem...

Ostatnio przeglądałam moje zasoby scrapbookingowe i jeden różowy kwiatuszek przykuł moją uwagę - Dzika róża Fuschia firmy Petaloo. Pięknie różowy o sporych wymiarach idealnych na karteczkę. I tak oto powstała karteluszka.


 Prawda że kwiat jest przepiękny? ;)


 Bazowałam głównie na papierze firmy FabScrap - High Tea: Floral. Z jednej strony w przepiękne wzory kwiatowe, rewers natomiast stanowi popękana powierzchnia w kolorze ciemnego fioletu. Dodatkowo przyozdobiłam brzegi Perłą w płynie Liquid Pearls Orchid.

 

Całość dopełnia delikatny motylek wycięty z papieru za pomocą wykrojnik Vivienne Butterfly.


 Poszczególne warstwy podklejone zostały  Kwadracikami 3D- 3mm.


Pozdrawiam i zapraszam na Nasze Wyzwanie #22


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: