26 kwietnia 2013

Wyzwanie #22 wg Funii



 Ostatnia w tygodniu inspiracja do Naszego Wyzwania #22 przypadła mi. Tworzymy tagi z przesłaniem.Stworzyłam karteluszkę w postaci taga wesołą kwiatową. Z pomocą przyszła mi kolekcja Primy Marketing  z kolekcji Lifetime. 


Przepiękny papier Lifetime: Blue Bayou z kwiatowym motywem. Największy kwiatuszek wyciełam i uformowałam. Mniejsze kwiatuszki i motylek stemplowałam tuszem  Distress Clear do Embossingu 
a następnie posypałam pudrem do embosingu z firmy Ranger serii Antiquities. Środki to perły w płynie Liquid Pearls Ivy Green.
 

 Napis wycięłam z arkusz papieru Lifetime: Yesterday.


 Nie mogło się obyć bez przepięknej taśmy papierowej  Lifetime: Washi Tape.


Przestrzenność w kartkach to mój znak rozpoznawczy i tutaj bez tego nie mogło się bez tego. Kwadraciki 3D- 3mm stworzyły ten efekt.


Pozdrawiam i zapraszam na Nasze Wyzwanie #22

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Unknown pisze...

Świetne! Jestem pod wielkim wrażeniem ;3

zapraszam do mnie ; 3

lausalitartes.blogspot.com