10 września 2013

Wyzwanie # 32 - interpretacja Oliwiaen

Od wczoraj trwa u nas nowe wyzwanie - tym razem możecie zaszaleć z borderami :-)


U mnie wygląda to tak:


Zaczęło się od pięknego papieru Lace z kolekcji Base Coat Kaisercraft. Wprost idealny na kartki ślubne! Ale, żeby nie było tak oczywisto ;-)) postanowiłam nadać kartce klimat eco :-) Na papierowej bazie nakleiłam kilka podartych pasków tego samego arkusza, i rozdarłam go w dwóch miejscach, wstawiając w te miejsca obowiązkowe w wyzwaniu bordery z dziurkacza Deep Floral Vine:


 ...i Vintage Doily. Jest też border stemplowany stemplem z zestawu Baby Girl Crafty Secrets.


Kolejny border to taśma washi od Tima Holtza, z zestawu Symphony, podarta na fragmenty i przyklejona tu i tam :-)


Na tak przygotowanym tle umieściłam kompozycję złożoną z tych, tych i tych mini różyczek, naturalnego sznureczka i dzikiej trawy z wykrojnika.


Zachęcam do udziału w wyzwaniu, a tymczasem -

do zobaczenia!


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: