1 października 2013

Magnesik rozetkowy...

Witajcie :)
Dziś malutka kuchenna ozdóbka czyli magnesik lodówkowy. Lubię takie magnesiki, których bazą jest rozetka. Nieduże skromne a jak ślicznie wyglądają i muszę co jakiś czas odnawiać kolekcję bo jakimś cudem w tajemniczy sposób znikają. ;) A oto i mój ostatni tworek.


 Rozetkowa baza to Kaisercraft - 75 Cents: Tuppens. 
I dodatkowo elementy - bardzo fajny cytat z Enchanted Die-Cut z tejże kolekcji także grzybek muchomorek.


 Kwiat który uwielbiam za delikatność i prostotę - Kwiaty Eminence 546144


 Cudne kwiatuszki materiałow ena zielonej łodyżce to -  Prima Markering - Fairy Rhymes: Light Pink Vine. 
Dodatkowo wycięłam wykrojnikiem Wykrojnik 6003/0031 pałkowe roślinki  z papieru 75 Cents: Sixpence i przozdobiłam Medium pękające Crackle Accents.


Cytat okraszony perełkami zrobionymi przy pomocy Perły w płynie Liquid Pearls Lavender Lace.


 I taka oto powstał mój magnesik. Ciekawa jestem czy zdąży się zadomowić czy też szybciutko znajdzie inny domek. ;)

Pozdrawiam 


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu