12 listopada 2013

Kolorowe zadanie

Witajcie po długim weekendzie :-)

Niestety, pogoda nie ułatwiła dzisiaj powrotu do codziennego rytmu - szaro, buro i ponuro, a pewnie tu i tam pada. Na przekór tej pogodzie mam coś naprawdę radośnie kolorowego :-)


Rzadko zdarza mi się tworzyć layouty z tyloma zdjęciami, ale tym razem przedstawiają one ważne wydarzenie - pierwszą pracę domową mojego młodszego synka. Ponieważ podszedł do niego bardzo entuzjastycznie, postanowiłam dać im bardzo kolorową oprawę kolekcji Beautiful Life od firmy Echo Park. Bazą jest arkusz Quatrefoil, a tytuł powstał z naklejek Kaisercraft.



Wykorzystałam całą masę papierowych dodatków - ornamenty, motylki i bileciki pochodzą z arkuszy Butterflies, Tickets i Quatrefoil. Wycięłam też pojedyncze numerki z arkusza Countdown ze świątecznej kolekcji Christmas Cottage Teresy Collins. Piękny border to zasługa dziurkacza Cake Piping:

Numerki pojawiają się też w pionie - odbiłam tu stempelek z zestawu At The Movies Tima Holtza (wart skorzystać z promocyjnej ceny!):

Dodałam też odrobinę tekstury przy pomocy kropelek płynnych perełek w kolorach Peacock i Mint Green oraz białęj emalii:



Mam nadzieję, że ta odrobina koloru również Wam poprawi humor :-)


do zobaczenia!
Maja / Oliwiaen



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Nowe Love Papierowe pisze...

Super , mam nadzieję ,że kiedyś też się nauczę tej sztuki .Scrap jest świetny i optymistyczny !