7 listopada 2013

Wyzwanie#36 wg Ani



Tim Holtz kojarzy się z grungowymi, postarzonymi pracami. Z kolekcji Merriment da się jednak stworzyć jasne prace, które przywołują na myśl śnieg i wypieki na natartych nim policzkach. Przygotowując prace na dzwonkowe wyzwanie sięgnęłam właśnie po tę kolekcję, gdyż na jej arkuszach można znaleźć przepiękne świąteczne dzwonki.


Tagi obkleiłam jasnymi papierami w kropki i nuty. Następnie za pomocą taśmy piankowej 2mm przykleiłam papierowe serwetki i wycięte motywy dzwonków. Wokół dziurki taga zamocowałam kremową dratwę.



Grafiki z dzwonkami podkreśliłam lekko nakładając Glossy Accents na wstążki i białe perełki w płynie na owoce jemioły. Dookoła umieściłam wycięte gałązki, które świetnie uzupełniają kompozycję.


 Pozdrawiam,



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Funiaa pisze...

Ależ cudnie delikatna. Piękna :)

Malinowo pisze...

Cudne. Aż nie mogę oderwać oczu :-)