9 grudnia 2013

Zaproszenie na sesję fotograficzną...

 Dziś chciałam bym Wam pokazać karteczkę, która zarazem jest zaproszeniem na sesję fotograficzną.
Wesolutka i kolorowa z parasolką i motylkami. Powstała na bazie papierów Echo Park -
Beautiful Life: Butterflies, Beautiful Life: Tickets, Beautiful Life: Quatrefoil.



Wielowarstwowa - każda z warstw naklejana za pomocą kwadracików 3D- 3mm.Zwróćcie uwagę na kwiatuszek jest ona w cudownym kremowym kolorze (trochę jak papier pakowy) ja bardzo lubię takie surowe elementy. Dodatkowo spsikałam go Mgiełką. Perfect Pearls Pink Gumball.
Mgiełka ta daje delikatny różowy połysk.


Delikatna kokardka zrobiona z Dratwa Kremowa. Fajna etykietka "Happy Day" wycięta z arkusza Beautiful Life: Tickets.


 Motylki wycięłam z Beautiful Life: Butterflies i przyozdobiłam Perłą w płynie. 


 I tak oto powstała grubiutka wesolutka karteczka - zaproszenie.

Pozdrawiam śnieżnie
- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: