10 grudnia 2013

Kochaj życie

Witam wtorkowo i zapraszam na zupełnie nieświąteczną inspirację ;-)

Gorączka przedświąteczna wzmaga się coraz bardziej, więc po tygodniach tworzenia prac w temacie Bożonarodzeniowym postanowiłam zrobić sobie krótki odwyk ;-) I tak zupełnie bez okazji zrobiłam ten LO:


Wykorzystałam rozmaite skrawki, ścinki, dodatki - i zmniejszyłam nieco zapas Primowych kwiatów ;-) Bazą całości jest arkusz Reed z kolekcji Timeless Travel od FabScraps i przepiękny "drewniany" papier Timber z kolekcji Kaisercraft Base Coat, który wyznaczył też kolorystykę całości. Bezpośrednio na nim odbiłam fragmenty stempla Windsor:


Tytuł pracy powstał z połączenia dwóch kart bongo wyciętych z arkusza Bingo z kolekcji Vintage Finds Teresy Collins.


Z tej samej kolekcji, z arkusza Clocks, wycięłam dużą zegarową tarczę, a z kolekcji Christmas Cottage pochodzi kolejny fragment papieru ze wzorem drewna - z arkusza Countdown:

 
...z którego drugiej strony wycięłam numerek 6, oznaczający wiek mojego synka na zdjęciu. Delikatne serwetki widoczne tu i ówdzie wycięłam z arkusza Tickets z kolekcji Beautiful Life. Możecie tu też zobaczyć kwiatuszki pochodzące z kilku zestawów kwiatów Primy, m.in. do kolekcji Welcome to Paris, Craftsman, Tea Thyme, Life Time i Innocence:


Całości dopełniły rozmaite bileciki, tagi, elementy i ramki z zestawu die-cutów z kolekcji Miss Emipre od Kaisercrafta.


Warto zrobić sobie mały oddech od przedświątecznej bieganiny - relaks gwarantowany :-)

do zobaczenia!
 

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Unknown pisze...

Prace Oliwiaen jak zawsze są piękne :)