10 lutego 2014

Iście romantycznie ...

 Dziś w iście romantycznych tonacjach. Blady róż i delikatna zieleń to przeważające kolory w karteczce, którą przygotowałam. Przyczyniła się do tego kolekcja - Kaisercraft - Enchanted Garden.
Wyjątkowo bajkowa i delikatna, zrezygnowałam z umieszczania wróżek choć ich motyw przewija się w kolekcji. Podstawę kartki stanowi Enchanted Garden: Mesmerize na którym tuszem Distress Walnut Stain i stempelkiem odbiłam nutki. Kwiatuszki wycięłam wykrojnikiem MemoryBox, brzegi ich także potuszowałam. Środeczki kwiatów natomiast stanowią Perły w płynie Liquid Pearls White Opal przypruszone delikatnie różowym brokatem. Wśród kwiatów nieśmiało wychyla się parasolka wycięta z arkusza papieru Enchanted Garden: Entrance
Jeszcze malusie motylki wycięte z dolnego paseczka arkusza papieru.  Kaisercraft zawsze na jednej stronie paseczka z sygnaturą papieru tworzy maluśką bordiurę z delikatnym pasującym motywem. Świetny pomysł i zazwyczaj wykorzystuję je w swoich pracach. Teraz zapraszam do oglądania mojego małego dziełka :)


 Pozdrawiam


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

bublownia pisze...

Świetna kompozycja:)

Ja pisze...

Przepiękna:)

el pisze...

genialna kompozycja sercowo-kwiatowa ... niezwykle pomysłowe