20 lutego 2014

Wyzwanie# 43 wg Ani



Praca dla mężczyzny bywa nie lada wyzwaniem. Dlatego aby zachęcić do zmierzenia się z tym tematem, zapraszamy na nasze męskie wyzwanie.

Moja interpretacja to kartka w męskich kolorach. Idealnie nadawała się do jej stworzenia kolekcja  The Looking Glass Kaisercraft.


Na kartce jest trochę granatu z papieru White Rabbit, zieleni z papieru Paper Ace i pomarańczu z Tweedle Dee.


Bajki zazwyczaj kojarzą się z ze słodkimi księżniczkami albo małymi chłopcami. Ale Alicja w krainie czarów jest dobra dla każdego, także dla dorosłego faceta. Dlatego na mojej kartce znalazł się kartonik z cytatem kota z Cheshire i szalonym kapelusznikiem. Każdy z tych elementów podkleiłam na kosteczkach 3D. Kartka jest dość prosta, jak na męską przystało, więc niech będzie choć wypukła.



Na kartce umieściłam także motyw ze stempla Imagine, aby wypełnić sobie kompozycję. Chciałam aby odbitka była lekko przetarta, trochę jak szkicowana. Dlatego użyłam czarnego tuszu Disstress, który zapewnia taki efekt.



W przeciwległym rogu odbitki, umieściłam trzy czarne guziczki, do których mam słabość.


Pozdrawiam,


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: