10 marca 2014

Gorące wspomnienia...

Jak zobaczyłam kolekcję  Kaisercraft - Paradiso z mety wiedziałam co z niej wytworzę. Dwa lata temu byłam na wspaniałej wyprawie w Porugalii. Pamiętam moje pierwsze zdanie jak wyszłam z lotniska w Lizbonie. "Jeju zobaczcie palmy, palmy...". I właśnie palmy na arkuszu Tropical Bliss przywołały te wspaniałe wspomnienia. Postanowiłam zatem zrobić sobie album na zdjęcia, których jeszcze nie wywołałam i ta praca mam nadzieję że mnie zdopinguje do wywołania ich :). Głównie są to okładki i kilka przekładek. Planuję zdjęcia przedziurkować i włożyć w kółeczka.


Okładka przyozdobiona delikatnym napisem w kolorze - Mustard Seed i szklanym efekcie - Medium szkliwiące Glossy Accents.  Wesoła róża w kolorze papieru pakowego - Kwiaty Terracotta Paper Blooms. Kwiatuszki wycięte wykrojnikiem Fabulous Phlox i potuszowałam brzegi tuszem Distress Walnut Stain. Tym samym tuszem nadałam całemu albumikowi efektu starzenia.


Jedną z kart przewiązałam sznureczkiem i układałam pod nim karteczki na których powypisuję fajne wspomnienia.


Kilka przekładek fotografii - wycięte z arkusza - Sunsets


 Całość udało mi się utrzymać w bardzo ciepłym klimacie. Nawet fotki albumu udało mi się kliknąć w takim właśnie klimacie. :)

Pozdrawiam wiosennie :) 
Przypominam też o Naszym wyzwaniu.

http://craft4youpl.blogspot.com/2014/03/wyzwanie-44.html

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Aszczka pisze...

super album! Najbardziej podoba mi się kontrastowy, słoneczny napis. I ten napis na końcu...ech też bym tam chciała być ;-D

BLUEBELL pisze...

ciekawy na zewnątrz i ciekawy wewnątrz...gorący ...ach, od razu myśli wędrują gdzieś na tropikalne wyspy ! Super pomysłowy ! Bardzo mi się podoba...:-)