3 marca 2014

WYZWANIE #44



Dziś postanowiłam Wam pokazać nieduży magnesik na lodówkę. Stworzony z kolekcji Kaisercraft - Art Of Life.  
Głównym bohaterem jest kwiat - Petaloo, którego nie ma już w sklepie niestety, lecz nie mogłam się opanować by go nie użyć w tym wyzwaniu. Jest  średniej wielkości, aksamitny i o wyjątkowej głębokiej czerni. Lubię wycinanki i postanowiłam tym razem obejść się bez wykrojnikowych wycinanek. Jedyną jest rozetka ;). Kwiatuszki oraz motylek wycięłam z arkusza Art Of Life: Memories, listki natomiast Art Of Life: Loved. Dodatkowo przyozdobiłam Medium pękające Crackle Accents, nadając efekt postarzenia. Na listkach natomiast szklą się kropelki rosy - Medium szkliwiące Glossy Accents.


UWAGA:

Ostatnio dziewczęta w komentarzach pytały co zrobić jak dany produkt zniknie z półki sklepowej i nie można go podlinkować. Napiszcie proszę w postach, gdzie prezentujecie Swoje prace o tym że dany produkt był zakupiony w Craft4You. :) 
Taki opis wystarczy by zakwalifikować pracę do Naszego wyzwania :)
SERDECZNIE ZAPRASZAM DO NASZEJ ZABAWY!;).
Patrzcie także jak dziewczęta z DT poradziły sobie z tym wyzwaniem :)


P.S. Jakiekolwiek pytania odnośnie naszych wyzwań prosimy kierować na adres: c4y.wyzwania@gmail.com.

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: