25 marca 2014

Z kurczątkiem :-)

Witam Was w pierwszy wiosenny wtorek :-)

I mam dla Was dzisiaj wiosenną kartkę wielkanocną:

Głównym motywem jest obrazek z kurczątkiem, który pochodzi z arkusza Easter Greetings z kolekcji Graphic 45Sweet Sentiments. Ułożyłam go na serwetce i wycinankach z wykrojnika. Ramkę wokół obrazka ozdobiłam perłami w płynie White Opal, a kwiatuszki podkreśliłam brokatem Star Dust:


Tło zaś stanowią papiery Perfect Petals i Violet Bouquet, który pocięłam na małę kwadraciki i ułożyłam jak patchwork:


Fioletowe kwiatuszki na papierach uzupełniłam słonecznymi tonami kwiatuszków od Primy i Petaloo:


A jak tam Wasze świąteczne kartkowanie?

do zobaczenia :-)



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

el pisze...

cudowne kolory i wspanaiłe wykonanie