7 kwietnia 2014

Przestrzenne karteluchy...

 Dziś chciałabym Wam pokazać nietypowe karteczki.
Z zewnątrz bardzo niepozorne. :)


W środku natomiast moje pierwsze przymiarki do przestrzennych obrazków. 
Karteczki pop-up.


Stworzyłam je z kolekcji Kaisercraft - The Looking Glass. 
W bardzo mocnych kolorach, wyjątkowo wyraziste. Wykorzystałam w nich cytaty z arkusza White Rabbit.
Delikatne kwiatuszki wycięłam za pomocą wykrojników  MemoryBox. Przyozdobione rosą (Medium szkliwiące Glossy Accents) wyglądają jak żywe :).
Tak oto wyglądają moje pierwsze kroki w magicznych przestrzennych kartkach :)


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

Ja pisze...

Genialna:) Gratuluję!

Ewa S. pisze...

Uwielbiam takie nietypowe składaki - te są cudowne!!!

dominika pisze...

Pierwszy raz widzę tego typu krateczki - są wspaniałe :)