4 kwietnia 2014

Wyzwanie#46 wg Ani


Jak wam się podoba nasze wyzwanie Zainspiruj się? Mnie bardzo. Kartka Funii zainspirowała mnie formatem pracy, kartką pocztową oraz kwiatami, które zredukowałam do jednej sztuki.

kartka ania z poddasza Craft4you

Kartkę stworzyłam z neutralnych beżowo czarnych papierów. Spodnia warstwa to papier Style z kolekcji Coutur Graphic45. Na wierzchu znalazł się kawałek arkuszu Remebember z kolekcji Art of Life Kaisercraft.

kartka ania z poddasza Craft4you


 W moich zasobach papieru nie znalazłam gotowej pocztówki, która pasowałaby mi do mojego pomysłu na kartkę. Dlatego pocztówkę stworzyłam sama. Wystarczyły stemple ze znaczkami, napisem carte postal i ramką z liniami. Dlatego choćby warto kolekcjonować stemple, zawsze można stworzyć z nich coś nowego. Do tej pocztówki dodałam jeszcze stempel Imagine, który uzupełnił mi kompozycję. Całość uzyskała wygląd vintagowy, który podkreśliłam zaokrąglając rogi. Na kartce znalazł się tylko jeden kwiatek, ale tak właśnie ładnie się komponowało. Wybrałam fioletowo białą kamelię, którą podbarwiłam herbatą.

kartka ania z poddasza Craft4you

Z papieru Memories wycięłam kwadracik z mottem, którzy przykleiłam za pomocą taśmy 3D o grubości 2 mm. Pod nim umieściłam wąskie paski ciemnej strony papieru Remember, które podkleiłam na taśmie o grubości 1 mm. Nad nimi umieściłam kropki pereł w płynie w kolorze onyx. Na samym kartoniku na koniec dodałam malutkiego motylka, którego wycięłam z papieru Fly.


Pozdrawiam,




- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: