9 maja 2014

Kartka ze skrzatem

 Jestem zauroczona kolekcją Princess wydaną przez Primę. Mogę patrzeć się na nią w nieskończoność. Zrobiłam z niej w końcu karteczkę, na której występuje w sumie tylko ona.


Bazą kartki jest papier Sophia. Na nim umieściłam fragmenty papierów Collage i Olivia. Wszystkie papiery wycieniowałam na brzegach tuszami Antigue Lien i Vintage Photo.


Na tagu umieściłam jedną z wróżek i kawałek napisu pochodzących z zestawu stempli Hello. Stempel odbiłam tuszem w kolorze Sepia z linii Archival, a następnie wycieniowałam leciutko.


Kartkę postanowiłam ozdobić dość ubogo. Znalazła się na niej zatem kompozycja z jednego kwiatka pochodzącego z zestawu Dreams come true. Obok niego umieściłam listki oraz ćwiek z perłą w kolorze różowym.

Pozdrawiam,



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: