12 maja 2014

Wyzwanie #49

 Witajcie :)
Przyszedł czas na nowe wyzwanie i oto:


W tym tygodniu będziemy pokazywać co można wyczarować z papieru czerpanego (Papier Czerpany w Arkuszach, Papier Czerpany w Arkuszach Naturalny.)


Bardzo wesoła i kolorowa karteczka dla mamy. 
Stworzyłam ją korzystając tylko z papieru czerpanego.
  
Tło zrobiłam za pomocą  Maska Shine którą najpierw przepuściłam  przez maszynkę i zrobiłam bardzo ale to bardzo delikatne wytłoczenie. Następnie nie zdejmując maski potuszowałam Tusz Ingvild Bolme Chalk Edgers Rusty Keys.


 Fioletowy i pomarańczowy kwiatuszki zostały wycięte wykrojnikami a następnie popsikałam wodą z błyszczącą mgiełką i trochę pomięłam i uformowałam. Podobnie potraktowałam zielone listeczki


Piękne maki wycięłam Wykrojnikiem Prim Poppy  delikatne i subtelne kwiatuszki, ozdobiłam kropelkami rosy.

A te kolorowe groszki pochodzą z Princess: Brads i Something Blue: Brads.
 Zapraszam zatem na tygodniową inspirację z papierem czerpanym :)

Pozdrawiam 
FUNIAA 

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: