27 maja 2014

Wyzwanie # 50 - interpretacja Oliwiaen



Witajcie wtorkowo!

Widzieliście już nasze najnowsze wyzwanie? Tym razem tworzymy dla dzieci :-)
Czas na inspirację ode mnie :-)


LO ze zdjęciem moich synków powstało na bazie kolekcji Stationer's Desk, której kolory i wzory świetnie nadają się do prac chłopięcych. Tło stanowi szaro-brązowy arkusz Love Letter - zwykle korzystam z wycinanych etykiet, tym razem postawiłam na drugie oblicze :-)) Stempelkiem z mini zestawu Dragonfly odbiłam kilka motylków, a potem odbiłam jeszcze kilka na kawałku papieru, wycięłam i przykleiłam, by dodać nieco przestrzenności:


Następnie dodałam fragment arkusza Fine Print, stemplując wokół ramkę kolejnym stempelkiem z mini zestawu.
Tytuł LO jest miniaturowy, bo w jego roli wystąpił ćwiek :-)


Pod zdjęciem ułożyłam kilka bilecików ATC, jeden z nich częściowo wycięłam i w miejsce wyciętego fragmentu podłożyłam zdjęcie:


Pozostało jeszcze uzupełnić kompozycję kwiatami - użyłam oczywiście tych z zestawów do kolekcji, Publish i Rewrite, które uzupełniłam jeszcze mini kwiatuszkami z kryształkami, z zestawu Something Blue: Honeymoon:



Dzieci są nieustającą kopalnią inspiracji, zróbcie więc pracę dla (niekoniecznie)Waszych dzieci i zgłoście ją na nasze wyzwanie!

do zobaczenia!


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: