1 grudnia 2014

WYZWANIE #58

 Chciałabym Was dziś zaprosić do Naszego nowego wyzwania:



 Mój notesik jest skromny, płaski by wystające elementy nie przeszkadzały. Ozdobiony w motywy świąteczne może służyć za zapiśnik świątecznych potraw, wszelakich świątecznych notatek...
Wykonałam go posiłkując się kolekcją Kaisercraft - St. Nicholas Collection. Bardzo tu mi były pomocne wykrojniki   MemoryBox - reniferek i dzwoneczki - cudne maleństwa. Dodatkowym elementem zdobniczym jest zawieszka   Idea-Ology by Tim Holtz.
Zobaczcie zatem mój notesik. :)


 Serdecznie zapraszam do uczestnictwa w Naszym wyzwaniu. Wyzwanie ma długi miesięczny czas. Zatem sporo czasu by ogarnąć i spokojnie stworzyć wspaniałą pracę :)

Pozdrawiam



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

J.Dark pisze...

Mam może dziwne pytanie, ale czy użycie 4 różnych tuszy (sprzedawanych jako zestaw) zalicza się do zastosowania 3 produktów?