16 marca 2015

Kartka z kwiatem...


Chciałam powrócić do korzeni, tak jak kiedyś tworzyłam bez użycia maszynki do wycinania. Wtedy dużo działałam nożyczkami i tak też postanowiłam zrobić. Piękny kwiat powstał przy pomocy stempelka odbitego tuszem Distress Walnut Stain. Skrzętnie go wycięłam troszkę wymodelowałam i powstał piękny kwiat 3d. Środeczek to kwiatuszek z żywicy  Santoro Mirabelle: Resin Flowers. Żółta i pomarańczowa róże pochodzą z zestawów Kaisercraft ( Fire Red Paper Blooms ). 


 Wesolutkie środeczki stworzone zostały z płynnych perełek w kolorze Cantaloupe


Delikatna kremowo żółta kokardka lub inny kolorek.
Do zdobycia -  wystarczy zrobić zakupy w Craft4You powyżej 100zł i dostaniecie taki oto piękny GRATIS :)


Pozdrawiam

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: