17 marca 2015

Kartka z przesłaniem

Witajcie wtorkowo :-)

Mam nadzieję, że świeci u Was cudowne słońce, dodając radości i energii do pracy :-) U mnie przełożyło się to na tworzenie, i m.in. powstała ta kartka:


Ponownie sięgnęłam po kolekcję Mister Fox, która wyjątkowo przypadła mi do gustu ;-) Z arkuszy Strong i Honourable powstało wzorzyste tło, na którym umieściłam - w ramach napisu - sentencję wyciętą z arkusza Distinguished, którą umieściłam w ozdobnej ramce wyciętej wykrojnikiem:


Bardzo pozytywne przesłanie, prawda?
Ramkę ozdobiłam miniróżyczkami z odrobiną brokatu Limegreen, kwiatuszkiem z masy plastycznej z zestawu Santoro Mirabelle...


...i kwiatuszkami z zestawu Small Floral Paprika oraz motylkiem z wielokrotnie już używanego arkusza Spread Your Wings z kolekcji Forever Green :-)

Taką kartkę można podarować komuś na dowolną okazję, jest uniwersalna i zawsze pasuje :-)

do zobaczenia!





- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: