31 marca 2017

TOREBKA W MORSKIM KLIMACIE

Witajcie,

Z myślą o wiosennych porządkach w moich przydasiach powstała kolejna praca - torebka na ścinki. Nie mogłam się powstrzymać przed stworzeniem czegoś w jednym z moich ulubionych klimatów, czyli morskim.

Spójrzcie co z tego wyszło, zapraszam także na tutorial!



Baza mojej pracy to zwykła torebka w  kolorze kraft. Całość oparta jest na kolekcji Voyage Benath the Sea Graphic 45. Wykorzystałam fragmenty wycięte z papierów: Steampunk Splash, Deep Blue DreamsVoyage Benath the Sea, Neptune's Adventure.


Zielone chlapania uzyskałam mieszając ze sobą mgiełkę Lindy's Stamp Gang w kolorze Ponderosa Pines Olive oraz Multi Medium Gloss.


Do urozmaicenia projektu dodałam sporo gazy oraz złotych mikrokulek przyklejonych za pomocą Multi Medium Gloss.



Jako dodatek pojawiła się tabliczka z napisem Tima Holtza Idea Ology oraz czarny drut.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
kolekcja Graphic 45: Voyage Benath the Sea

MEDIA:
gesso białe 13 arts
multi Medium Ranger - Gloss
mgiełka Lindy's Stamp Gang Ponderosa Pines Olive

DODATKI:
elementy metalowe Idea-Ology: Metal Word Bands Life


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Zachęcam do wypróbowania i stworzenia nowego miejsca na swoje skrawki papieru!


Pozdrawiam!


Do dzisiejszej pracy załączam mój pierwszy tutorial. Mam nadzieję, że pomoże Wam w zrozumieniu procesu powstawania mojego projektu.




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: